Skip to content Skip to footer

FAQs

FAQs

Veelgestelde vragen

We hebben je volledige naam, vertrek- en aankomstadres, datum en tijd en je contactgegevens (e-mail of telefoonnummer) nodig, verder niets normaal gezien.

Als je op voorhand hebt geboekt, zou je chauffeur er al moeten zijn normaal gezien. Als je per minuut hebt geboekt, moet je normaal gesproken 15-20 minuten wachten, afhankelijk van waar hij zich bevindt.

Nee, als je een kinderzitje in je taxi wilt, moet je dit 24 uur op voorhand aanvragen in het vakje met meer informatie, anders kun je altijd een e-mail sturen.

Als je je reserveringsvoucher kwijtraakt, stuur ons dan een e-mail naar info@youxgo.be en we sturen je een nieuwe voucher of sturen de jouwe zonder problemen terug.

Als je je boeking wilt annuleren, laat het ons dan per e-mail (info@youxgo.be) weten zodat we de boeking zo snel mogelijk kunnen annuleren voordat er misverstanden ontstaan.

Ja, je kunt de grensen van het land in je boeking oversteken, maar het is beter om op voorhand te boeken zodat we voorbereid zijn op je reis.

We accepteren creditcards en debetkaarten (Mastercard, Visa, Maestro), contant geld in de taxi zelf en op rekening

We bieden 30 minuten gratis wachttijd

Nee, normaal gezien hoef je geen extra kosten te betalen.

Ja, natuurlijk kun je je boeking wijzigen als je dat wilt. Stuur een e-mail naar info@youxgo.be en we zullen je verzoek zo snel mogelijk behandelen.

Stuur een e-mail naar info@youxgo.be en je zal  doorgestuurd worden naar de persoon op wie je wacht.

niet kunnen vinden?

Stel uw vraag

    Chat openen
    Hallo 👋
    Kunnen we je helpen?

    Bonjour 👋
    Pouvons-nous vous aider ?